nedeľa 14. júna 2015

Vsetci ziaria len ja som odšťavena Karotka!

Tak to teda skusim...pisat...

Pozrela som (pre inspiraciu) par blogov z roku 2014 s titulom ''Blogerka roka''...ja ti teda neviem, ale vsetky tie slecny a zeny su tak vysmiate, pozitivne, stastne a teda ich prispevky budu taktiez take (?) a preto to ludia radi citaju! ... no, tu mam ale problem...mam ja dost pozitivnych prihod na pisanie? Dost zabavnych ci trapnych, pre pobavenie? Ved preto sem ludia chodia - odpocinut si, precitat si dobry blogovy prispevok je asi ako pozriet si daku vtipnu romanticku komediu, nie?




Hovorim kamoske po tom, co ju opustil uz asi 396 chlap v jej 45 rocnom zivote,pretoze proste ''On bol svina!''
 ''Aaaale Mojaa, zivot nie je ako serial ''Sex v meste'' v skutocnom zivote musis na vztahoch pracovat, darmo sa hras na feministku ktora je prilis nezavysla a veris, ze to je dovod zlyhania tvojich partnerskych vztahov... (boze fakt?!).mozno si uz len prilis stara na to co zo seba robis a muzi o to proste nemaju zaujem!


Strasne sa ofucala a dalej mi poslala uz len ''xXx'' to su vraj bozteky v online komunikacii...mne sa kriziky spajaju skor s niecim ako je vyjadrenie ''Zdechni!'' 

Myslela som, ze mam pravdu, ale veru po samovzdelavani na cesko-slovenskych blogoch som zistila, ze sa asi mylim.

Ja..o 17 rokov mladsia od tej zo ''Sexu v meste'' sa citim vlastne asi tak na 70 rokov, mam pocit ze vyzeram ako odšťavena karotka, chutim ako zapadnuta cibula v supliku od detskych plienok,,,premyslam prakticky, logisticky a hlavne realne pretoze nic ine si pri starostlivosti o rodinu nemozem dovolit! Na vsetko sama, daleko od domova v cudzej zemi, bez fyzickych priatelov ktorym mozem zavolat ''pod na kafe'' .. ja davam rozumy zene, ktora si asi len uziva zivot.
No a to ma nuti zamysliet sa -Kedy som prestala ziarit a stala sa odstavenou karotkou?
Najviac ma asi stve, ze som akosi stratila tu lahkost zit, nebrat veci a zivot sam tak vazne...


Ak to niekto docital az sem, dovolte mi privitat Vas na mojom blogu. Bude to taky vetrak (aircondition) mojej duse a budem rada ak sa zapojite a pomozete mi mozno opat nabrat do kridel tu lahkost 

S Laskou Bella





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára