pondelok 29. júna 2015

Napapáme sa, prebalíme a ideme spinkať...či?



Verím, že nie sme zdaľeka jediní, ktorým ich dieťa čím viac behá tým viac sa dobíja energiou.
Je zbytočné rátať všetky naše naivné pokusy vyšťaviť túto malú Duracelku...
Začína mi bojkotovať obedňajší spánok...
Všetko je príliš zaujímavé na to, aby on mrhal čas dákym spánkom...
Napríklad taký košík v kočíku...
No tento krát sa prepočítal a zasekol sa tam...



Kým sme s manželom verili, že naša Duracelka už pokojne odfukuje...on si v skutočnosti skúšal či sa prepašuje do košíka od kočára a neviem...asi dúfal, že sa tak dostane potajme von


K vyslobodeniu potreboval našu pomoc a z očí mu sršalo : "Ale spinkať nemusím, však?"


Už ho nepresviedčam... "Nemusíš, chod si len lažkať a relaxuj"
"Tak to ja sa idem zase radšej zaseknúť, čau mami"

Kedy je čas vypustiť obedňajší spánok? Riadite sa tým ako to cítia vaše deti alebo ich presviedčate, že spinkať ešte musia? Pre mňa je to jediný čas v dni, ked mám skutočnú pauzu...je na mne či si vyložím nohy na stôl, upracem ale je to ten čas len a len pre mňa.
Asi sa musím vyrovnať s tým, že je tomu koniec!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára