nedeľa 19. júla 2015

...sobotné ráno pri jednoduchom šití na stolovanie


Cez týždeň som kúpila menšiu látku z výpredaja na stolovanie a nepremokový obrus, teda kus látky, z ktorej som obrus spravila

Za krátku chvíľu si môžete ušiť svoje vlastné prestieranie len a len podľa vašeho vkusu.
Je to veľmi jednoduché, a veľmi vhodné práve pre začiatočníkov.


Obrus som upravila aby zakryl celý stôl. Odstrihla som mu z bočnej strany a prišila to na čelo obrusu tak, aby bol celý stôl zakrytý.


Prestieranie - bol to menší kus látky ani som to nemerala...ostrihala som párajúce sa strany, preložila na pol od oka zhodnotila či je to ok výška na prestierací obrúsok, potom ešte raz na polku a to bol zhruba jeden prestierací obrúsok.


Začala som strihať.


Tarááá 4 prestieracie obrúsky.
No ale párajú sa šialene, takže určite obšijem šikmým pruhom. 


 V obchode sa tá farba zdala slabšia a skôr šedá... no doma na svetle sa z toho vynorila blede modrá, tak čo už, budem pracovať s tým čo som kúpila! 



Vyberieme nite podľa priania



Šikmý pásik som prišívala aj tým správnym spôsobom a aj tým menej správnym, a kedže je to len jedna látka, musím priznať, že to šlo jednoduchšie a hlavne rýchlejšie tým menej profesionálnym spôsobom.



To je tento. Nie je snáď ani nesprávny, len menej profesionálny, vraj. Hlavne, že funguje...


Tramtaratatááá hotovo...


Na koniec je to s tým modrým lemovaním celkom milé...um? 


No veľmi som si zaľúbila obrus, je tak jemný a v príjemnej farbe, A hlavne praktickýýý, neprepúšťa žiadne rozliate nápoje a špina a kusy jedla mi ho nezničia, takže po prestretí vydrži dlhšie ako 5 minút...jeeeeej





Ušili ste si aj vy prestieranie či snáď pekný obrus?
Určite sa ním nezabudnite pochváliť, budem sa veľmi tešiť.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára