štvrtok 16. júla 2015

Jednoduché DIY pre učíme sa emócie, čísla, zvieratká či abecedu


Nápadov na jednoduché učebné pomôcky formou hry pre deti je nespočetne veľa.
Ja sa tentokrát podelím o návod ako si môžete vyrobiť jednoduché karty s emóciami.

Tak poďme na to!



Rada doma vyrábam všelijaké pomôcky pre malého ktoré mu pomôžu učiť sa formou hry a sú interaktívne pre celú rodinu, no dokáže sa s nimi vyhrať aj sám.
Tieto karty mali a stále majú veľký úspech!
Hocikedy si ich sám vytiahne a napodobňuje grímasy ktoré sú na karte.
Alebo ju otočí mne aby som to spravila ja. 
Spoločne sa učíme a rozprávame aká je to emócia, kedy vzniká, ako sa pri nej človek cíti atď.
Niekedy, keď už neviem ako na neho, tvrdohlavca malého, vytiahnem kartičku, ukážem mu ju a poviem: "Takto sa cítiš ty - nahnevaný a takto sa cítim ja stratená", to poznáte asi viacerí...
Niekedy ho to rozosmeje a niekedy ho vôôôbec nezaujíma a ide si štrajk ďalej...ach tie deti


 
 

Tieto kartičky môžete stiahnuť na blogu Cherishing hopes and dreams alebo by vám to mohlo ísť stiahnuť to z mojich obrázkov. 



Kartíčky vytlačíme a zalaminátujeme. Veľmi jednoduchú laminátovaciu mašinku som kúpila v Lidl za asi 20Eur už aj s fóliami. Takto kartičky budú odolnejšie voči útokom a poslabším zaobchádzaním detí.


 Už im len ušiť peknú kapsičku a je hotovo!
Návod ako si ušiť jednoduchú kapsičku nájdete tu



Mali kartičky úspech aj u Vás, napíšte mi a podelte sa čo všetko ste zhotovili doma vy. 
Budem sa tešiť na Vaše inšpirácie.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára