piatok 18. septembra 2015

Nostalgická jízda s tutúú tutúúúú


Sme rodina oddaná vláčikom...starký je rušňovodič, strýko (môj brat) je výpravca, môj manžel miluje vlaky a vraj v minulom živote bol určite rušňovodičom, a môj malý Duracel je do vláčikov úplne zamilovaný. Nemohli sme preto premeškať Nostalgickú jízdu Lokomotívou na malom výlete a vás čaká hlavne plno fotiek. Takže milovníci koľajnicových záležitostí, poprosím vás usednout na svá místa, vyložit si nohy, zalomit ruce a odpočívat pri čtení...máte zelenou!





Priznávam, z celého výletu som sa tešila najviac na tú detskú radosť, to nadšenie a úžas vo všetkom čo prišlo Duracelke do cesty! Sedel si ako taký malý, spokojný pasažier a po tichu pozoroval všetko na vôkol.



Tuu túúúú vyrááážameee


Celú cestu sa ma pevne držal a výlet sme pozorovali oknom. Vlastne myslím, že to bol aj môj prvý výlet lokomotívou, alebo aspoň prvý, na ktorý si pamätám...radosť z výletu som zdielala spolu s Duracelkou, tie jeho obrovské oči a úžas pri každom vystrčení hlávky oknom, mi až tisli slzy do tých mojich. Je to tak nádherné vidieť tú radosť...až človeka zamrzí, že časom o to príde a nadšenie sa hľadá ťažšie.


Vláčik mal aj vagón "Bufet" s ľahkým občerstvením. Výlet trval zhruba 30minút jazdy a cestovali sme z Dobříše do Malého Hradište. Tam sa Lokomotíva odpojila a pripojila zase na druhý koniec vlaku a šlo sa späť. Určite mohli tento čas využiť a pripraviť zábavu pre deti, či občerstvenie. Myslím, že výlet do Prahy mal aj pohádkové postavičky a trošku lepší program, malovalo sa ďeťom po tváričke a mali trošku zábavku.



Vo vlaku bol úplne úžasný pán prúvodčí...velmi komunikatívny, milý a ochotný...akurát tu fotku si so mnou už nestihol spraviť!









Na konci výletu sa k nám pridružil zvláštne vyzerajúci balón... (nepýtajte sa ma, čo bolo inšpiráciou dizajnu eh eh eh), každopádne, Duracelke robil obrovskúú radosť. Nechcel ho dať z ruky do momentu, než tak spravila mama, a skončil v korune stromu...



Rozvrh celoročných výletov špeciálnymi vlakmi nájdete napríklad aj tu klik
Tak ich nepremeškajte, tie Mikulášske vyzerajú tiež veľmi lákavo.



2 komentáre:

  1. Musíme vyrazit. U nás teď snad jiné slovo než "koleje" neexistuje :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooo, tak to určite doporučujem. Je to moc milé, celková atmosféra, úžasné je keď začne pariť, prikurovať a z toho komííína to fičíííí fúúú až nám do očí šel popel, to už tak příjemné nebolo,,, :D Ale moc krásna atmosféra a malý pak o tom ešte mluvil ve svým vlastným jazyce asi tak 9 měsíčnemu miminku v restauraci :D

      Odstrániť