utorok 8. septembra 2015

...miau miau gahm gahm miau miau!!


....lepší holub v hrsti, ako kočka na střeše!


Varovala ma "Bacha ať ti kočka nevyleze na strechu, múže to pak být problém dostat jí spátky"...len tieto slová sa mi dnes premietli hlavou, keď za mnou dorazila Duracelka celá vydesená a oznámila mi "miau miau gahm gahm!!! miau miau", strašne pri tom robil gestá rukami a hneď som vytušila, že máme o vzrúšo postarané


Malé okienko v kúpeľni sa zdalo byť bezpečné pri neúspešných pokusoch našej Cici dostať sa na čerstvý vzduch. No pohľad na prelietajúce vtáčiky bol zjavne motivujúcejší...a ono sa jej to podarilo!
Nechala sa hladiť, priadla, povedala som si, že nevyzerá vystresovane a snáď sa jej tam aj páči, chápem, veď každý potrebuje občas zmeniť ten svoj zažitý strereotyp.
Pripravila som jej k oknu misku s jedlom a nechala ju tak dúfajúc,,, "dáko sa dostala von, snáď sa dáko dostane aj dnu"


A bola to opäť Duracelka oznamujúca mi "miau miau aquii aquiii", že Cica sa nám vrátila celá. Okno sme radšej hneď zatvorili a už si to postrážime!


No je to rozhodne člen rodinny, hotový dobrodruh :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára