streda 29. júla 2015

...Klára ožila a Učiaca vežička



Keď sa nám s manželom nechce ráno vstávať, zo srandy kričím na našu neexistujúcu chyžnú Kláru, aby sa postarala o malého, upratala a navarila.


Dnes ráno sa mi moje prianie vyplnilo a Duracelku som našla umývať riady! Najlepšie je, že ho nemôžem od toho otrhnúť!! Idem rýchlo zašpiniť dáke ďalšie taniere, nech sa má s čím zabávať.

Montessori je pre deti v každej drobnosti. Takmer všetci psychológovia a odborníci na správanie sa zhodnú, že deti odkukávajú správanie od rodičov, treba im len nechať priestor vyskúšať to, podporiť ich a dovoliť im učiť sa z ich vlastných pokusov.

Na fotke vidíte, že malý stojí na detskej stoličke, kúpili sme to ako set v Ikey, avšak na takéto činnosti by mu padla oveľa viac vhod  učiaca veža, kde je dieťatko istené aby nestúpilo vedľa a nepadlo na zem. Všetci asi poznáme, aké sústredené deti dokážu byť a pri takýchto prácach sa im to môže stať jednoducho.

Ikea, drobný nábytok pre det

Učiaca veža z angličtiny "Learning tower" je inšpiráciou Maria Montessori a jej prístupu k deťom a možnosti aktívne sa zapojiť do činností, ktoré robíme my dospelí. Všetko samozrejme v rámci bezpečnosti. U nás som ju videla na predaj hlavne v bazaroch a v zahraničí ju môžete kúpiť v rôznych tvaroch a krásnych farbách. Pripájam pár inšpirácii zo zahraničia a pod fotkou vždy nájdete popisok, kde je možné ju zakúpiť alebo priamo návod na jej výrobu.

Učiaca veža DIY KLIK tu

Schodíky možno zakúpiť tu a fotka je taktiež stiahnutá z linku KLIK TU

Ďalšie DIY ako si môžete takúto krásnu vežičku vyrobiť aj sami KLIK TU

Tak ako sa Vám taká vežička pozdáva, máte s ňou skúsenosti u Vás doma?
Pošlite mi fotky či referencie jej pre a proti, a pomôžte mi rozhodnúť sa, či sa oplatí do toho investovať.

Budem sa tešiť




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára