sobota 29. augusta 2015

Posledná večera, posledný bozk


Rozlúčková večera s priateľmi, naše obľúbené jedlá a srdcervúca romantika...


Samozrejme, čo iné som si mohla zvoliť za rozlúčkovú večeru než misa s morskými plodmi...uumm, aahhh, mňam, mňam, inak to opísať neviem.. kraba, percebes alias korytnačie prsty (niee, nie sú to ozajstné korytnačie prsty, len som si to tak pomenovala vďaka tej podobnosti) a malé krevetky som ponechala fajnšmekrom, no morské plody v náleve, krevety boli len a len moje.  Zapíjali sme to typickým portugalským Vinhom Verde a bolo nám fajn



 Moja milvaná polovička volila tentokrát "dietnu" Francesinhu, což je neskutočne prasácke jedlo, ale tá omáčka, tá je mňamózna. Bohužial sme sa zatiaľ vždy zhodli, že nikde ju nerobia tak dobrú, ako u nás doma môj drahý manžel. K Francesinhe sa rozhodne hodí najviac pivo, ktoré je aj súčasťou omáčky.



No a naše malé lásočky sa lúčili tiež...Pusinkovali sa pol večera, akože, vedela som, že to príde...ale čakala som, že tak kolem jeho 20-ky...nie v 2,5roku!!!
Hold máma si musí zvykať... ale, že je môj sa ukazuje v 3.sekunde hehehe






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára