sobota 22. augusta 2015

Leo & Helena



Helena je naša susedka a dobrá kamarátka. Ešte o tom nevie, ale snáď aj budúca nevesta
 ♥


Už ako malá som snívala, že moja dcérka bude vyzerať ako malý čertík, kučeravé, tmavé vlásky, veľké hnedé oči, lišiacky úsmev a divoká nátura. Asi preto sme si s Helenou sadli už od prvého stretnutia, nemôžem si pomôcť ale cítim k nej takú ľúbeznosť, vždy ju musím vyobjímať, vybozkávať, hladiť tie jej krásne kučery a mám ju ako vlastnú. Jej energia je tak krásna a s Leom sa vždy pekne hrajú.


Naše myšlienky sú silné a tak hoci mám úžasného chlapčeka, universe mi poslal do života aj toto úžasné dievčatko a ja si už dnes robím srandu, že je to moja budúca nevesta. 


Pamätáte sa na tutorial výroba Tutu sukne bez šitia a taktiež jednoduché čelenky? Bolo to pre túto malú princeznú a teda až nedávno som mala možnosť jej ju konečne dať...hneď sa vyzliekla a natiahla si sukňu a šťastne behala po byte. Je to malá roztomilá kučierka ňuňuňu



 Keď už boli napapané deťúrence, museli nakŕmiť aj psíka..Helena zobrala granulky a behala za Lelou, kým roztomilým hláskom sa jej prihovárala "Caozinho, caozinho esta e comida para ti" "Psíček, psíček tu máš papať"



Je mi ľúto opustiť aj našich malých kamarátov, hlavne moju milovanú Helenu.
Zrejme nám ostanú už len fotky a spomienky a jedného dňa budem môjmu synkovi rozprávať ako sa spolu hrávali. A možno, ak sú si súdení, sa nájdu aj v tom veľkom svete, tak ako sme sa našli ja a môj drahý manžel


Som trošku melancholická, je to ešte niečo cez týždeň a sťahujeme sa. Každý deň keď prechádzam okolo domov, pri pláži, mrzí ma, že je to naposled...ale som veľmi vďačná, že sme mali možnosť tu žiť, vyskúšať si to a zažiť to. Zatvárame jednu kapitolu a otvárame opäť ďalšiu, veľmi sa teším čo nás čaká a som pripravená bojovať, ozbrojiť sa pozitivizmom a úsmevom na tie zamračené pražácke ksichtíky a odzbrojiť ich milosťou a láskavosťou.

Nečakajme na zmenu, buďme my sami tá zmena

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára