piatok 2. septembra 2016

Masážne karamelky?


Milujem vôňu kakaového masla a stačil jeden pozitívny deň kamarádky aby prišla chuť ešte jej ho osladiť o kakaové pohladenie.
To sa tak sem tam stane, keď si zájdete na kafé s ľuďmi, ktorí milujú to, čo vy.

Foto by elliesza (nick on instagram) a.k.a naša Eli ♥



Voňavá rychlovka, ktorá pohladí pleť a poteší dušu.
Masážne kocky už asi všetci poznáte. Je to vlastne telový krém v tuhej forme. Topí sa pod teplom pokožky alebo v sprche. Nemá však čistiace účinky a preto v sprche používajte až po umytí. Pokožku krásne hydratuje a vyživý. Stačí jemne masírovať pleť, masážna kocka nezanechá mastný povrch a je vhodné ju použiť aj na tvár alebo pery.
Pre informáciu, ak použijete kakaové maslo, to môže mať na rováši ucpávanie pórov (u mňa to naozaj spôsobuje), takže na tvár ho často nepoužívam, ale za to telo si to užíva naplno!


15g kakaové maslo raw 
(to hnedé, je to myslím tá najčistejšia forma kakaového masla, neskutočne prekrásne vonia, cenovo je drahšia ale rada ho pridávam do výnimočných prípravkov ako mastička na pery v zime, či krém, kde chcem aby kakaová vôňa skutočne vynikla)
15g kakaové maslo z prvního lisu (svetlé na fotke)
15g mandlový olej Bio
15g kokosový olej Bio
25g včelí vosk 
kakaové bôby - pridala som na skúšku, nerozpustili sa ale myslím, že pridali ešte silnejšiu kakaovú vôňu
Mica - zlatá a oranžová sequin
Esenciálne oleje Ylang Ylang a Pomaranč



V horúcej lázni roztopíme najprv včelí vosk ďalej pridáme kakaové maslá a na koniec oleje.



Keď sú všetky zložky rozpustené, necháme trošku vychladnúť a pridáme podľa ľúbeznosti micu - nemusia byť vôbec. Vzhľadom k tomu, že leto ešte neskončilo som ju pridala, aby sa nám pleť krásne leskla. 


Kakaové bôby som podrvila a hodila do hrnca ešte pri topení ingrediencií. Neroztopili sa mi, možno to chce viac času, možno sa netopia, neviem. Keď topím ingrediencie v horúcej lázni udržujem si nižšiu teplotu, trvá to dlhšie ale mám istotu, že neprepálim žiadne maslá ani oleje.



Do formičiek som zmes precedila (od kakaových bôbov) a nechala stuhnúť v chladničke
Do cca 1 hodinky to už aj bolo.

Masážne karamelky sú trošku tuhšie - potrebovala som aby prežili cestu do kaviarne :)

Krásne voňajú po kakau, esenciálne oleje sú cítiť veľmi letmo...vlastne asi takmer vôbec.
Stači zabaliť a natierať!

Ďalšie recepty a viac info o masážnych buchtičkách nájdete práve tu klik

Pekný zbytok leta
B



7 komentárov:

  1. Nejlepší kostičky na tělo <3 prostě láska
    Děkuji a jsem velmi poctěna, že moje fotka se objevila tady u Tebe :*

    S láskou Ellie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ellie ďakujem krásne a som si lámala hlavu ako ju autorsky správne prezentovať :D

      Odstrániť
  2. Ty jo, tak tyto masážní karamelky vidím poprvé.. Určitě je budu muset vyzkoušet až bude chvilka času :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Neli Agáta, jasne choď do toho, nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  3. Waw.Vipada to uzasne,ale ja si asi pockam na zimu.(byvam na Cypre,tu je este stale moooooc teplo) Potom na 100% vykusam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Evi, aaa dobre vediet, tak uz nemusime planovat kam na dovolenku :D zart...
      Urcite ich vyskusaj, uz teraz mi pisu kamaradky, ze im dosiel a ci by sme si vyrobili dalsie.. :D asi zvysim davku at maji toho vic a dlhsie im vydrzi, pozdravy z Prahy ♥

      Odstrániť
    2. V Prahe sme boli v lete na 5 dni bolo uzasne. Tam deti zboznuju Zoo atd. Proste vsetko ine ako tu.

      Odstrániť