streda 7. septembra 2016

Lepidlo na tvár?! a.k.a Nie všetko z netu je dobrý nápad...

Beauty hitom internetu je zda sa super vec a to naniest si na tvar LEPIDLO!!! 
Ano dobre citate LEPIDLO,ktore nas zbavi ciernych bodiek. pride vam to sialene?...zo slov blogerov opakujucich sa po sebe ako ovecky v tom vraj nie je vobec ziadny problem, ide predsa o netoxicke lepidlo.

Uh wau, to mi odlahlo,netoxicke lepidlo uz vlastne nerobi z lepidla lepidlo....uh moment čo?!...niekedy mi rozum zastavuje ake blbiny si ludia vymyslia a mnoho ludi asi nema na mozgu "switch on" knoflicek aby sa pozastavili a skusili trosku premyslat. Napriklad,co vobec spravit pred tym, aby sa pory vobec otvorili a cernych teciek sme sa zbavili o trosku jednoduchsie..
Pridávam teda trošku príjemnejšiu alternatívu aj ked ja na tieto zkrášlovačky moc nie som, aspoň vám to nevypáli ksicht..



9 komentárov:

  1. O tomto jsem uz cetla nespocetne krat a napsal jsem o tom i clanek dokonce i s receptem, ktery obsahuje "netoxicky" herkules😁😁😁 taky nekdy nechapu, ze si nekdo na tvar dokaze dat lepidlo a podobne chutovky😵 to nenapadne ani moje male deti😝

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, no ja som bola skutocne bez slov...uz ze vidim tych americanov si to davat na tvar budiž, tam to asi tak neprekvapi...ale ked som videla, ze uz aj nasi youtuberi si to zacali pochvalovat, bola som skutocne bez slov...A ospravedlnenie, ze lepidlo je netoxicke alebo ved to robia na internete vsetci, tak je to urcite v poriadku.... Neviem, inteligencia niektorych ludi ma v tom momente šokovala a prestala som ich radsej sledovat. Ako hovorím čas je vzacny a treba ho venovat tam, kde to ma zmysel...
      Ty si pisala na tuto temu clanok? Posles mi sem link prosim, rada si precitam :D

      Odstrániť
    2. Jééé mě by link na článek též zajímal. :-)

      Odstrániť
  2. Jeminé... ja som videla, ako to robila taká blondína youtuberka, síce má milion lajkov a komentov, ale zdravý rozum jej chýba a nielen jej, aj ďalším, ktorí po nej opakujú. V živote by som si lepidlo nedala na tvár, aj keby malo neviem, aké dokonalofantastické účinky :D chémia je chémia... Pleť sa im fakt poďakuje...

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Dani, noo myslím, že som videla práve tiež tú istú slečnu ktorú spomínaš. Videla som pár jej videí a prišla mi sympatická...až keď som zhliadla toto, už na ňu nemôžem kliknúť :D to je proste katastrofa. A ked som pak čitala tie komentare akoby sa nechumelilo, booze nebudte trapni robia to predsa vsetci po celom svete je to urcite bezpecne. Ved predsa to lepidlo nepijeme!! :D pomoc. Jak som rada, ze ma sleduju ludia s rozumom, boze dakujem vam! :D Svet ma nadej!! :D

      Odstrániť
  3. Bože, video jsem viděla a ťukám si na čelo! :D Lidi začínají bláznit!!! Nedávno jsem zase narazilo na youtuberku, která vyrábí gelový čistič do záchodu pomocí dortového želé, barevných pigmentů na oči, esenciálního oleje a kyseliny citronové! :D Moc by mě zajímalo, jak ten jejich záchod vypadá... :D

    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neeeeeee aaaahahahahahahhahahahahhahah to su vychytavky odpadnem. A nepapa nahodou taky glitrove tabletky aby sa jej hovinko trpitilo??

      Odstrániť
  4. Tak já to s tím lepidlem slyším prve od tebe, bei, ale je pravda že nemám čas ztrácet čas:-) Zajímavá myšlenka, ale díky nechci...No ale ta tvoje maska je super:-) a jak zafungovala? jo a jinak ty tvoje odpovědi na předchozí komenty...směju se ještě teď, hlavně tomu třpytivému hov..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ahoj! :D Diky ale musim sa priznat, že to s trblietkavym hovinkem taktiez nie je z mojej hlavy! Uz pred par rokmi som videla video, myslim, ze samozrejme z USA kde sa take tabletky skutocne snad predavaju alebo si ich niekto vyrabal aby pohlad do zachodovej misy bol proste ...hmm... shiny! :D No comment....tak ale kto vi...po nanášaní lepidla na tvar, budu aj naši youtuberi mozno brzo opakovat aj tento napad! :D Maska bola inak fajn, myslim, ze ziadne pory mi stejne nevytiahla ale hydratovala a kedze ja si tieto beauty kury nedelam, raz za uhorsky rok, je to prijemne :D

      Odstrániť