nedeľa 4. septembra 2016



email  gahmgahm007@gmail.com
fejsbúk   gahmgahm
insta       gahmgahm


Chceš ma na svoju akciu?

Workshop výroby obrúskov so včelím voskom
Výroba domácej kozmetiky
Ako žijeme bez liekov 
Som "iná" počujem často a vďaka Bohu za to!
Ako som sa naučila byť šťastná a milovaná


Kde?

Praha a za zaujímavými projektami rada pocestujem aj ďalej



Pre koho to je?

Od ženských kruhov v centrách, po privátny workshop u nás/vás doma až do korporácii, či program pre Teambuildingy


Ceny

Záleží od témy, počtu ľudí a miesta.
A mám rada aj Barter!


Čo môžete očakávať?

Výstup z komfortnej zóny. Príjemnú atmosféru. Trošku humoru.
Prelomíme ľady, otvoríme srdcia, dobijeme sa energiou, zrelaxujeme myseľ a vzájomne sa posunieme vpred.

Komunikujem plynule slovensky, česky a anglicky.
Začiatočnícky portugalsky


Neváhaj mi napísať ak nad niečím premýšľaš ale nevieš to správne uchopiť, môžeme to skúsiť spoločne.



"Chytří lidé si sami vybírají zkušenosti, které chtějí prožít"
Aldous Huxley

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára