utorok 5. júla 2016

Bylinkový vankúš na nervy



Zle sa mi večer zaspáva, tak snáď mi bylinkový vankúš pomôže.


Hlavou mi rotuje toľko myšlienok, nedokážem ich vypnúť. Poslednú dobu je príchod do postele pravidelne po polnoci, a viete si predstaviť tie rána, keď mi malý skáče po hlave "Mami, Leo ce papať.."



Zo skrine pokladov, som vylovila tri balíčky sušených byliniek, ktoré tam čakajú na svoje "momento", už cel pol roka...tak súčasťou minimalizmu je, neskladovať, čo nevyužívam. Hneď som im našla využitie v bylinkových vankúšikoch.

Zoberte si kus látky, alebo oblečenia, ktoré už nevyužijete. Premyslite akú veľkosť asi chcete, alebo koľko byliniek máte, a podľa toho odstrihnite jeden dlhší obdĺžnik, štvorec, kruh...akýkoľvek tvar vankúšu plánujete dať.
Obšite po stranách, a nechajte otvor pre naplnenie bylinami.



Keď už máte vankúš naplnený, otvor môžete zašiť, ručne, alebo na stroji.
Krásne vonia, a prevonia vám naozaj celú spálňu.
Vyberte si bylinky, ktorých vôňa je vám príjemná. V mojom sú namiešané - levanduľa, kamilky, a nechtík.

Výborný olej z esenciálnych olejov, pre upokojenie detí, a prípravu na spánok, nájdete tu klik


Hej! Ten vankúš je môj! kša kša...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára