nedeľa 17. apríla 2016

Hráme sa s rozumom...


Bolo na čase urobiť poriadok v hračkách a oddeliť bordel od zmysluplných pomôcok. 
Zásobu som doplnila o nové monte pomôcky od Kačky, tak nakuknite a nechajte sa inšpirovať


Veľmi obľúbené (aj u mňa), skladanie podľa predlohy sa zatiaľ u malého neuchytilo, a tvorí vlastné kreácie. Trojuholníky podporujú rozvoj tvorivosti a logické myslenie, pri skladaní podľa predlohy. 
Materiál silný kniharský kartón.
Viac info tu klik




Ďalší úplne úžasný nápad je priraďovanie kľúčov, do správnej kľúčovej dierky.
Všetky časti sú laminátované a odolné :)
Viac info tu klik





K základnej výuke a rozprávaní sa o zvieratkách, čo papajú, kde bývajú, aké vydávajú zvuky,  som objednala kruhy so zvieratami z lesa a farmy. Priraďujú sa k nim ich mláďatká a strava. Ďalej ich môžete využiť podľa vašej predstavivosti aj na hranie a veľa veľa rozprávania si o nich. 
Viac info tu klik



A posledný, ale u malého patrí do trojky jeho najobľúbenejších, sú zúbky a strava. 
Aktuálne u nás veľmi využívame, a snažím sa malému vysvetliť, že pri všetkých sladkostiach je to pre zúbok bolestivé a bude sa kaziť, preto si radšej dáme jabĺčko...
No, a on mi na to odvrkne, že sa mýlim, a čokoládku priradí k šťastnému zúbku...
Viac info tu klik


S ručne vyrábanými pomôckami som veľmi spokojná, a tak Vám rada doporučím fejsbuk stránky od Kački "Monte od Káči"
Nájdete tam čo potrebujete už pre deti od najmenšieho veku po staršie, ktoré zvládajú prvé počty, a hry s číslami a písmenkami. 

My určite ostaneme vernými zákazníkmi, a radi budeme posielať naše hračky zase ďalej tam, kde sa budú zrovna hodiť. 
Tak nás sledujte, aby ste si ich ulovili v pravý čas. 

Máte svoje obľúbené stránky alebo projekty, ktoré podporuje rozumné vzdelávanie detí nenútenou formou? Napíšte mi alebo zdielajte v komentároch, budem sa tešiť. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára