utorok 19. apríla 2016

Dreveny vešiak / Wooden clothing rack



Zjednodušený postup pre domácu výrobu dreveného vešiaka bez vŕtania


Materiál sme nakúpili v OBI

Výšku drevených nôh sme volili podľa syna, aby mu bol vešiačik tak akurát a oblečenie si mohol sám zavesiť aj zvesiť.


Bočné strany som zlepila špeciálnym lepidlom (ktoré po zaschnutí spriesvitnie a nekazí tak dizajn) na drevené spoje. Zaťukla som to aj malými klinčekmi a pre dekor obmotala motúzom.





Bočné strany boli hotové, ale ako celok to nedržalo... moje inžiniersko technické znalosti sa tu nepotvrdili... :D
Tak sme sa opäť vydali do OBI  a dokúpili ešte dve ploché lišty, ktoré spájali strany a vešiak tak dostal celistvý vzhľad a štruktúru. 



A tram ta ra dááá...vešiačik je hotový





Papierové pytle si môžete vyrobiť aj doma a návod a inšpiráciu nájdete na mojom blogu tu


Páči sa vám toto jednoduché doma zvládnuteľné DIY?
Tak nezabudnite zdielať, lajkovať a komentovať
Budem sa tešiť
B

Papierové pytle si môžete vyrobiť aj doma a návod a inšpiráciu nájdete na mojom blogu tu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára