pondelok 5. októbra 2015

...kvetinková čelenka za pár korun


Extrémne jednoduchá a romantická záležitosť


Tento návod nie je z mojej hlavy, internetom koluje aspon sto takých istých návodov ale tak čo, už keď som ju vyrábala, nafotila som to pre vás, tak hajdy-hou!


Výroba zaberie asi 10 minút, zvládne to absolútne každý.

Potrebujeme
Kytičky (kúpila som ich v KIK-u za 15kč)
Nožnice
Silikonovú pištolku alebo sekundové lepidlo čo fakt drží
gumu 


Kytičky oberieme a keďže moje rúžičky boli väčšie, odstrihla som im zo spodku aby to na čelenke nestálo jak antény...


vyukladáme ako by sa nám to páčilo


a začeneme lepiť


A je hotovo!
Som to vravela!! Ani nie 10 minút práce! 
Díky ti internete za táto inšpiráciu, dnes som sa totiž zobudila so skutočne romantickou, kvetinkovou náááladičkou


3 komentáre: