štvrtok 1. októbra 2015

...BeBirdie positive


Príchod a aklimatizáciu v čechách mi spríjemnil aj fakt, že všetci tí úžasne tvoriví ľudia, ktorých som len na diaľku z Portugalska pozorovala cez online svet, sú mi dnes na dosah "ruky", a my ich krásnu prácu môžeme jednoducho podporiť kúpou ich produktov.
Presne tak som sa tešila aj na Vendulu a jej hravú a farebnú značku BeBirdie

A čo vlastne BeBirdie predstavuje? Barevné, hravé, zdravé oblečenie a doplnky, no ale v dnešnej dobe už tak velmi vzácne - príjemné jednanie so zákazníkom, individuálny prístup a moc fajn komunikácia.
Kde nájdete BeBirdie? Tak napríklad na fejsbuku a majú taky svoj web










A prekvápko! Naša čiapka sedí na hlave napríklad aj mne! Sice som zrovna nahodená v mojom domácom vohoze, ako to nazvala kamarátka "parádny Homeless style" (bezdomovský štýl), to vôbec nevadíííí...hlavne, že je nám dobre. 

foto by marno.cz

Nooo a tady múúújj skvelý trafený výraz akože "jéééžiš ty náás fotíííš", tak jo úúsmev...nebo tak nejak!

foto by marno.cz


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára