utorok 16. júna 2015

...pokerkoval cicu!

V nasej rodine su zvierata milacikovia. 
Na otazku ''Ty mas psa pri dietati??'' Odpoviem..''Nieee, nie len psa aj macku a kralika'' 



Zastavam nazor, ze akekolvek domace zvieratko je pre dieta vhodne. Sama som vyrastala vzdy so skreckom..hrobcekov bolo nemalo..Jerry(1 nasledoval Jerry 2), Belko, Mylove (citaj Majlo) jeden po druhom ma sprevadzali a ucili, ze su to krehucke stvorenia ktore potrebuju starostlivost, lasku, moj cas a boli sme proste partaci. 


Pamatam sa, ze moj brat nemal rad nocnu dobu, pretoze prave vtedy ozili, mali svoje kotuce ktore vyhryzali, kolo v ktorom si udrzovali postavicku...no ja som to milovala, zaspavat pri tom suchote. Vedela som, ze su tam a ze im je dobre.

Domace zvieratko uci dietatko -citu- byt jemny, starostlivosti -krmit, cistit-, aj ze milovanym musime dat svoj cas -hra, trening-, empatie -ked sa ma chut tulit ci ked sa mu nieco stane. Myslim, ze su uz aj studie podla ktorych zvysuju imunitu alebo aspon ju robia odolnejsou a napomahaju psychickej pohode v rodine (hlavne macky)


Ved to poznate, kto nelubi zvieratka nie je dobrym clovekom...myslim, ze na tom urcite nieco bude!

No a toto je nasa Cica z ulice, nasli sme ju v parku opustenu, vychudnutu, bud sa stratila mame alebo ju odvrhla. Mohla mat tak 6 tyzdnov..


Ako pozdrav mojmu manzelovi kusla do ruky :) Trvalo asi 2 dni kym si na nas zvykla a nebala sa nas a asi 2 tyzdne kym si na seba zvykli so psom. No a kralikovi chodi rada curat do jej brlohu, tak kralicek ma vlastnu izbu. 

U maleho je to asi najoblubenejsi maznacik, je velmi pokojna, necha sa natahovat, navlacat a velmi rada sa tuli, ohrieva pod perinou. Ja milujem ked pradie, je to tak upokojujuce a clovek vie, ze je v 7. nebi :)

Maly ju dnes stihol pocmarat fixov...no ale ju to vobec nerusi v jej odpocinku :)





                                           Mate aj vy domacich milacikov?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára