streda 23. septembra 2015

...skoré ranné fotenie pre Tri Sudičky


Bolo krásne slnečné ráno a ako to už býva, keď niečo plánujem už noc pred tým, ani poriadne nespím, som hore už od piatej a najradšej by som sa pustila do práce hneď teď!


Síce robím zatiaľ fotky pre Tri Sudičky sama, a viem, že nie som profi fotograf ani sa na takého nehrám...snažím sa ako to len ide. Milujem drevené stodoly a pozadie ktoré na fotkách vytvoria v kontraste s tým čistým, bielučkým, detským oblečením sa mi veľmi páči. No fotky by mali osloviť hlavne zákazníkov a tak neviem, či sa to páči aj im...kľude sa mi vyjadrite do komentov, nech vám môžem sprostredkovať lepší vizuálny zážitok a priblížiť, aké to oblečenie asi je aj cez obyčajnú fotku!


Do fotiek veľmi rada zahŕňam deti...teda, hlavne to moje (ha ha ha). Ak sa nám podarí istá spolupráca so zatiaľ utajenou maminkou - ktorá zrovna rozbieha aj svoju profesionálnu  foto kariéru, bude naše produktové album obohatené o jej nádherné zábery a taktiež prídu do série nové modelky a modelkovia. Rozhodne sa máte na čo tešiť.


Viete, ono fakt, že máte modela, nie je hneď zaručená výhra... tieto malé, roztomilé bytosti dokážu byť tak tvrdohlavé, proste sa seknú a ani sa nehnú, a to myslím doslovne! 
Proste...si sadne uprostred lesnej cesty...hodí káru na zem... a trucuje..
Nezaberie nič! Prísľub zvýšenia medu v čaji, nový model Lego Traktora, návšteva miestnych preliezačiek...proste nič!


Väčšinou, sa to tak dáko ututlá samo, a v ceste sa pokračuje, no nie je záruka, že model vykoná tak kvalitnú prácu, ako pred jeho výpoveďou, čo si o tom vašom fotení vlastne myslí...


Celkovo naše foto ráno dopadlo celkom dobre...mali sme aspoň pekné odpoludnie, v lese bol taký pokoj, ticho... áááh, pripomínalo mi to Portugalsko a tú našu pohodu. 
A myslím, že sa podarilo aspoň pár záberov...





Navštívte Tri Sudičky aj na fejsbuku

BB

2 komentáre:

  1. fotky su prenadherne.....fotenie v rannom svetle je unikatne a naozaj si vytvorila krasne fotografie, neviem sa ich vynadivat....tvoj maly mi vzdy pripadal take dieta ako z minuleho storocia, neni tuctovy, velmi mu sadnu klasicke farby ako hneda a modra a taka ta moda kosielky, bekovky, take tie veci ako zo starych filmov.....to sa mu tak hodiiii

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem pekne za feedback! To ranne svetlo bolo naozaj krasne, no ako sme sa blizili k obedu dost silne a niektore fotky boli asi az privelmi nasvetlene alebo ako to povedat, nevyznam sa ja v tychto terminoch, a tak zanikali farby o nasivky, citala som potom, ze je lepsie fotit ked je skor trosku pod mrakom..tak som mudrejsia do buducna.
      Priznavam,ze nemam velmi rada take kriklave farby detskeho oblecenia s potlacou, tie vzory superhrdinov a komercne veci. Zatial je mozne maleho v tomto smere navigovat ako sa mi paci, ale uz rastie a hold ked v obchode urobi scenu ze chce mikinu so spidermanom a nie pleteny sveter po babicke!! Tak asi to budem musiet uspôsobiť... ach, to bude teprve traumat, pro mne! :D

      Odstrániť