pondelok 7. septembra 2015

Fajnšmekrová Dýňová polievka


Po vyše dvoch rokoch som ju opäť uvarila tak fantasticky ako ešte nikdy!
Moje kuchárske modjo (moudžou) je oficiálne späť!

Mnaaam Mnaaam Mnaaam
Radosťou som jančala ja aj Duracelka

Recept nie je môj, pred asi tromi rokmi som naň narazila niekde na internete a od prvého uvarenia sa stal veľmi obľúbeným jesenným jedlom. Je trošku dlhšia na prípravu ale stojí za to. 

Budeme potrebovať
Menšiu Hokkaido dyňu
3-4 menšie cibule
1-2 lyžice bravčového sádla
smotanu na varenie
mixér

Na Hovädzí vývar si necháme pomaly vyvariť kus hovädzej kosti s trochou mäsa, mrkvu, petržlen, celer, cibula, chilli paprička, kaleráb/kedlubna, petržlenová vňať a trochu soli podla chuti

Vývar necháme pomaly vyvariť do absolútnej chuťovej orgazmickosti. zeleninu vyberieme a s radosťou skonzumujeme. S Duracelkou sme to nevydržali a hneď sme sa na ňu vrhli.

Do hrnca dáme bravčovú masť a nakrájanú cibulku. Necháme zmaknúť a pridáme nakrájanu na kúsky a olúpanú dyňu Hokkaido, trošíčku vývaru na dno, prikrijeme a necháme chvíľu dusiť. Keď dyňa začína mäknúť, dolejeme čistý vývar aby akurát pokryl dyňu- polievka bude akurát tekuto/hustá, čím viac vývaru bude presahovať dyňu, tým redšia polievka bude.
Necháme variť na miernom ohni do zmäknutia.
Pridáme smotanu podľa chuti a mixneme.
Dochutíme podľa chuti.
Absolútne fantastická polievka pre celú rodinu je na svete!


Vitaj jeseň



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára