pondelok 17. apríla 2017

Hojivá mastička na suchú kožu z dvoch ingrediencií


Čím viac sa venujem výrobe domácej kozmetiky, tým častejšie sa vraciam k tým najjednoduchším receptom. Pri stretnutiach s výrobcami ako Dulcia a Mylo som pri ich zdieľaní vedomostí a skúseností stejne pochopila, že kvalitou sa mnohé ľahko dostupné ingrediencie nevyrovnajú kvalitou tým, ktoré používajú oni. Najčastejšie by išlo o aktívne látky ako kyselina hyaluronová, Q10 a iné...

Preto rada ostanem pri mojich jednoduchých a efektívnych, kde stále môžem kúpiť maslá a oleje tej najvyššej kvality a tie s extra účinkom, nechám na profesionálov.

A preto dnes jeden extra jednoduchý...


Z tohto skutočne aprílového počasia (práve nám tu sneží...) moje zdravie pokulháva a týždeň ma trápil tečúci nos...pokožka vydraná a jediná vec, ktorá ma nepáli, nedráždi ešte viac je práve táto jednoduchá mastička z čistého raw bambuckého masla a olivového oleja.

U oliváku som si to vychutnala...nefiltrovaný priamo z Grécka. 
Nádhera...



RECEPT


1 hlbšia čajová lyžička bambuckého masla
1 frťan olivového oleja
 A môžete ale nemusíte pridať max. 3 kvapky esenciálného oleja buď
Všetky ingredienciee je možné nakúpiť na www.kosmetikahrou.cz


Roztopíte vo vodnom kúpeli bambucké maslo, pridáte oliv. olej a prípadne esenciálny olej.
Nalejete do pohárika, necháte stuhnúť a môžete mazať.

Konzistencia je akurát aby sa mastička hneď ľahko roztopila a nemuseli ste pritlačiť, masírovať a ešte viac dráždiť už tak dosť začervenanú a boľavú pokožku.

Rýchlovka však?
Chcete viac takých receptov, napíšte mi do komentárov alebo čo by ste si radi vyskúšali nabudúce.

Ak máte chuť skôr na video návod, spracovala som pre vás aj ten...
Príjemné pozeranie




Budem sa tešiť na novinky od vás
Pozdravujem
BB

Pre viac info zo zákulisia sledujte gahmgahm na Instagrame


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára