štvrtok 21. apríla 2016

V Lesnej škôlke...


Dopoludnie v Lesnej škôlke je vždy úplne božskééé...
K môjmu osobnému rastu a posúvaniu sa vpred určite prispieva aj na prvý pohľad obyčajná návšteva lesnej škôlky. Chodíme sem pravidelne na dopoludnia, ktoré organizujú pre maminy s deťmi.
Sú tematické a na každom posedení sa venujeme my ženy, zaujímavej téme a deti sa väčšinou radi vyhrajú v prírode aj bez nás.

Dnes to bolo opäť veľmi príjemné a zoznámila som sa s Betty, ktorá taktiež podľahla kráse prírodnej kozmetiky, bylinkám, zdravému, ale hlavne pokojnému životnému štýlu. 
V priebehu týždňa sem vložím jej web stránky, na ktoré som sama veľmi zvedavá.



Kým sa v kotlíku varí fantastická polievka, s deťmi malujeme na kamienky.
Poznáte niečo lepšie, než jesť v prírode polievku z ohňa??!! Oh...








Z môjho nedávneho príspevku viete, že akurát prechádzame obdobím, keď premýšľam či už je čas malého poslať do škôlky, a že nie som veľmi spokojná s adaptačným programom detí... viac si môžete prečítať tu 

Nemôžem sa asi ale čudovať, ako sa malý raduje, keď prídeme sem...
Ani nevie či tam som... behá, hrá sa s deťmi a jeho správanie je veľmi prirodzené, veselé a nenútené. 
Deti do prírody proste patria...

No ale polievka je už hotová, tak poďme sa do nej pustiť!
Z toho čerstvého vzduchu nám teda riadne vyhladlo...







A moja ďalšia obľúbená časť tohto dňa je...
Že malý je po pol-dňovom behaní tak zmožený, až ho únava dostane kdekoľvek...




Pekný deň priatelia




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára