utorok 22. decembra 2015

Hrejivý tunel s barančekom


Easy, fast and warm!

Už som nemohla ďalej odolávať tomu hrejivému ňufňuf materiálu barančeka/sherpy.
Aké to šťastie ma postretlo, vo Flex-Texe ho mali práve za 25kč/1m!!
Brala som hneď 2m, a keby som tam bola autom, zoberiem asi všetko čo majú, pretože tento materiál je úžasne maznavý!


 Vybrala som látky prekvapivo nerozťahovacie. Hoci mi bolo doporučené pracovať s úpletmi, teplákovinou, čímkoľvek, čo je naťahovacie. Samozrejme, nepočúvla som...nemali žiadny pekný vzor, ani zaujímavú farbu a srdce ma ťahalo k týmto "kabátovinám". Nie je to pravá kabátovina, je to tenšie, no krásne.

 Ako prvé odmerajte obvod hlavy, pre koho tunel bude. Ak pracujete s nie flexi látkami, pridajte pár cm do plusu, aby nebol problém to natiahnuť cez hlavu.

Pre malého som dala dĺžku cca 55cm x 30cm a manžel cca 60cm x 40cm (už si to presne nepamätám)


Vystrihneme od oboch potrebné dĺžky.
Priložíme k sebe správnymi stranami (čiže vonku nám ostanú zlé strany) a po celej dĺžke ich spojíme. Nemám Overlock a tak som použila steh, viz. obrázok nižšie.




Vznikne nám toto...
Šípka ukazuje kde sme si to spojili


Preložíme si to na pol a zašijeme po celej výške.


Vznikne nám veľký tunel.. (Blanka..haha žartujem!)


 A teraz si vložíme jeden koniec tunela do druhého. Neviem úplne ako to pochopiteľne popísať a ak máte niekto jednoduchšiu verziu ako to teraz spojiť, napíšte mi, poteší ma.
Musíme si nechať otvor, cez ktorý to potom celé prevrátime.


Cez otvor celý tunel prevrátime a ostáva nám zašiť už len on samotný.


Väčšina šikovných švadleniek to zakončieva rukou...ja som lenivá a tak to robím na stroji..
V tomto prípade to nie je takmer vôbec vidieť..



A máme hotovo, gratulujem!


Jeden pre Duracelku a druhý pre Gargamela
Slušia im čooooo

 




Tak dúfam, že ste si to užili a krky budú už len v teple.
Hoci v tomto jarnom decembrovom počasí... :D





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára