štvrtok 26. mája 2016

Dnes ja tebe, zajtra ty mne...



Jeden z tych dni ked "padam na hubu" a len co dovriem jedny dvere, utekame hned do dalsich...ale nevadi,aj take dni su.Hlavne,ze mame stale cas vyzametat chodniky,vsak... :-) 

 Ps: vo vlaku bola mamicka s uplakanym dievcatkom vo veku snad jeden rok...sedeli sme dalej a len som pocula vystresovanu mamku "prestan uz!prestan!tak dost prestan!!nie si tu sama prestan uz!!!"

..so mnou to uz lomcovalo, tak sme si k nim prisadli, tak velmi som jej chcela dat slova podpory, utechy,ze je to v poriadku ked mala mrnka. Je zrejme unavena, otravena,a ma narok na svoje nalady,tak ako aj my. Ale nedokazala som to..je predsa divne prihovorit sa cudzej zene, a este jej snad radit...ked sme odchadzali,nase pohlady sa stretli, podisla som k nim a povedala nech sa netrapi ci to ostatnym vadi, je to miminko,aj my sme boli a plakali sme...je to uplne v poriadku. Ze je malicka uzasna a ona tiez, pohladila som ich a isli sme....ale keby som nabrala odvahu a dokazala ju podporit v tej chvili viac, ked myslela,ze sa na nu ludia snad pre plac miminka hnevaju...zrejme by jej to pomohlo viac. Zeny,stojme pri sebe, podavajme si pomocnu ruku, podporu,uctu, energiu...dnes podám ruku ja tebe, a zajtra ty mne... :-) pekny den

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára