streda 23. marca 2016

Papierové pytle / Paper bags


Paper bagy (papierové pytle) teraz proste frčia a získali si aj mňa. 
Sú roztomilé,  štýlové a slúžia ako dizajnový doplnok a úložný priestor (bordelu).
Skúsila som ich vyrobiť doma, a tu je pár rád ako na to...


Čistý papierový pytel môžete zakúpiť online v eshope, stačí zadať príkaz ujovi googlovi napr. - prodej papírový pytel a hneď vyskočí niekoľko odkazov. 
Ja som ich kúpila TU

Sú 2 a 3 vrstvové, nosnosť sa uvádza väčšinou okolo 25-30kg.
Niektoré sa predávajú aj so sáčkom, a je tak možné ich využiť napr. ako kvetináče či odpadkový kôš..? Kreativite sa medze nekladú.
Výrobcovia uvádzajú výrobu z odolného materiálu, a teda by mali  prežiť aj dáky ten drtivý attack od našich deciek.

  U nás sa už testovali (pod prísnym dohľadom matky) na skákanie, kopanie, válanie, zhužvanie, slúžil ako bunker pri schovávaní, nasadzovaní na hlavu (čo samozrejme nie je správne a doma to neskúšajte bez dozoru dospelej osoby!!), a prežili!


 

Z jednej strany je tam také to označenie, preto som obrázky rozvrhla tak, aby sa to premalovalo a zakrylo. Z druhej strany je zas vidiet prelepený spoj... Ak nájdete pytle, ktoré sú čisté aspoň z jednej strany, napíšte mi prosím, kde je možné ich kúpiť. Na veľkých pytloch je jedna strana už čistá, a dá sa bez obáv maľovať, len u týchto menších veľkostí to tam špatí.


Inšpirácia z internetu/Instagramu
Nie som žiadny maliar a inšpirujem sa už pomalovanými dizajnami z internetu. Opäť pomôže ujo google napr. zadajte - paper bags for toys - a kliknite na "obrázky"
wuaaauuu...ja viem!!

Predkreslite si ten svoj ceruzkou na pytel a pomaly začnite maľovať. Keďže moje obrázky boli väčšie, maľovala som akryl. farbami a štetcom. Tie menšie by možno šli aj obyčajnou fixou.

Časom sem ešte budem pridávať ďalšie pytle, skúsime aj otlačky rúk celej rodiny, chodidiel atď. Vymyslite si čo by sa vám doma páčilo a hodilo. Môže to poslúžiť ako projekt v škôlke či len zábavka pre deti vo volnom čase.  
Vyskúšajte rôzne farby a veľkosti pytlov. 
Využijete ich na knihy, hračky, noviny, prádlo na pranie, kvetináče...




špeciálne pre autíčka


je to proste skvelý pytel na bordel!



                             Papierové pytle sú predajné už aj u nás na Slovensku a v Čechách.
Predávajú sa v cenovom rozmedzi od 150kč-500kč

Nájdete ich napríklad aj tu:
SK

ČR



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára